فروش فایل a

دانلود رایگان فایل

فروش فایل a

دانلود رایگان فایل

پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین

    پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین


    پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین دسته: اقتصاد
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 293 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 38

    پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین شامل 38 اسلاید زیبا که با
    جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای
    دانشجویان علوم اجتماعی و تاریخ کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت نظریه نظام جهانی
    والرشتاین

    پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین شامل 38 اسلاید زیبا که با
    جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد .
    همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و
    در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت
    گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، تاریخ و
    سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن
    این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در
    انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما
    قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت
    تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    مقدمه

    نظریه نظام جهانی اولین بار توسط امانوئل والرشتاین مطرح شد که
    می‌توان آن را در چارچوب نظریات اقتصاد سیاسی مورد توجه قرار داد.
    از نظر وی غالب‌ترین شکل سازمان اجتماعی همان چیزی است که او آن
    را «نظام‌های جهانی» می‌نامد.

    «امانوئل موریس والرشتاین» در 28 سپتامبر 1930 به دنیا آمد. برای
    نخستین بار در نوجوانی هنگامی که در نیویورک بود به مسایل جهان به
    ویژه نهضت استقلال هند علاقه‌مند شد. مدارک دانشگاهی خود را به
    ترتیب از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد: لیسانس در سال 1951،
    فوق‌لیسانس در سال 1954 و دکترا در سال 1959. اما والرشتاین به
    این وضعیت تحصیلی قانع نبود. او مطالعات خود را در سایر
    دانشگاه‌ها از جمله آکسفورد، دانشگاه آزاد بروکسل، دانشگاه دنیس
    دیدرو پاریس و دانشگاه ملی مکزیک ادامه داد. بین سال‌های 1951 تا
    1953 در ارتش آمریکا خدمت کرد. یازده سال بعد، در 25 می 1964 با
    بئاتریس فریدمن ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر بود.

    و …

    فهرست مطالب

    مقدمه
    افراد تأثیرگذار بر افکار والرشتاین
    مهم‌ترین آثار
    نظریه نظام جهانی
    موقعیت دولت‌های مرکز
    موقعیت دولت‌های پیرامون
    موقعیت دولت‌های شبه‌پیرامون
    پایان

    عنوان : نظریه نظام جهانی
    والرشتاین

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 296 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 38

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین
    ,
    پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین
    ,
    دانلود پاورپوینت نظریه نظام جهانی والرشتاین
    ,
    پاورپوینت رایگان نظریه نظام جهانی والرشتاین
    ,
    پاورپوینت والراشتاین و نظریه نظام جهانی
    ,
    پاورپوینت زندگینامه امانوئل والرشتاین
    ,
    پاورپوینت زندگی نامه امانوئل والرشتاین
    ,
    پاورپوینت بیوگرافی امانوئل والرشتاین
    ,
    دانلود نظریه نظام جهانی والرشتاین
    ,
    نظریه نظام جهانی والرشتاین

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مجموعه تست های استانداردهای حسابداری

مرکز دانلود فایل نگارا | مجموعه تست های استانداردهای حسابداری

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

    بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش


    بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش
    دسته:
    صنایع و معادن

    بازدید: 5 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 566 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 230

    هدف از این پایان نامه ارزیابی و اولویت بندی مقتضیات وجودی
    سازمان جهت استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی گروه
    شناورهای اثرسطحی می باشد

    قیمت فایل فقط 145,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان
    نامه
    برای کارشناسی
    ارشد 
    رشته مهندسی
    صنایع
     گرایش مدیریت
    سیستم و بهره وری

    ارزیابی و اولویت بندی مقتضیات وجودی سازمان
    جهت 
    استقرار مدیریت
    دانش
     در سازمان
    صنایع دریایی- گروه شناورهای اثرسطحی

    چکیده

    ارزیابی مقتضیات جهت استقرار مدیریت
    دانش
    ، اولین گام در استقرار مدیریت
    دانش
     است که کلیه سازمان ها ملزم به انجام آن در
    این مسیر هستند، زیرا اگر مقتضیات، زیرساخت ها و پیش نیازهای
    مناسب و لازم برای استفاده از چنین فرآیندی فراهم نباشد حاصلی به
    جزء اتلاف منابع انسانی، وقت و منابع مالی نخواهد داشت. در این
    تحقیق به بررسی مقتضیات وجودی سازمان جهت استقرار
    مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی
    – گروه شناورهای
    اثرسطحی پرداخته شده است.

          این تحقیق از نوع توصیفی
    اکتشافی می باشد. در مرحله اول با توجه به مطالعات پیشین انجام
    شده، مقتضیات مدیریت دانش شناسایی و بومی سازی شدند. در مرحله
    دوم، وضعیت مقتضیات وجودی سازمان در قالب پنج معیار، 21زیر معیار
    و 48 گزاره  از طریق پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. داده
    های حاصل از پرسش نامه این مرحله، از طریق نرم افزار SPSS16 مورد
    تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. د ر مرحله سوم، زیر معیارها بر
    اساس میزان اهمیت و کاربرد آن ها در مراحل مختلف چرخه دانش، با
    استفاده از روش ویکور که از روش های تصمیم گیری چند معیاره است،
    اولویت بندی گردیدند. 

         در بررسی وضعیت
    مقتضیات وجودی مدیریت دانش
    ، سازمان در سه معیار ظرفیت
    چارچوب سازمان، ظرفیت مدیریت دانش و ظرفیت فناوری، وضعیت مناسبی
    داشت و در دو معیار  ظرفیت افراد و فرهنگ سازمان و ظرفیت
    مدیریت تغییر در وضعیت مناسبی قرار نداشت. در اولویت بندی
    زیرمعیارها، حمایت و تعهد مدیریت، مشارکت کارکنان و آموزش به
    ترتیب بیشترین اهمیت را به خود اختصاص دادند.

    نتایج حاصل از این پژوهش می تواند مورد استفاده
    سازمان های صنعتی و نظامی، خصوصاٌ سازمان صنایع دریایی-گروه
    شناورهای اثر سطحی جهت پیاده سازی مدیریت
    دانش
    ، قرار گیرد. 

    واژگان کلیدی:

    مدیریت دانش

    ارزیابی مقتضیات

    اولویت بندی

    گروه شناورهای اثرسطحی

    مقدمه

         در عصر امروز، دانش موجود
    درسازمان ها ازمهمترین دارایی های آنها محسوب می شود و 
    توانسته است خود را به عنوان یکی از اثربخش ترین وچالش
    برانگیزترین موضوعات مدیریتی معرفی نماید. مدیریت
    دانش
     شیوه جدیدی برای تفکر در مورد سازمان و تسهیم
    منابع فکری و خلاقانه سازمان است و به تلاش هایی اشاره دارد که به
    صورت سیستماتیک برای یافتن، ساماندهی و قابل دسترس نمودن سرمایه
    های فکری سازمان و تقویت فرهنگ یادگیری مستمر و تسهیم دانش در
    سازمان صورت می گیرد(ال دفت، 1377). 

    مقتضیات مدیریت دانش می تواند به عنوان عواملی تعریف
    شود که اگر به طور مناسبی لحاظ گردند منجر به اطمینان یافتن
    سازمان به دستیابی به یک مزیت رقابتی و موفقیت اجرای یک رویکرد
    گردند(محمدی، 1387) (روکارت، 1979).

         داونپورت و پرابست  با
    انجام مطالعه موردی و بررسی شرکت های بزرگی مانند آمازون دات کام،
    لیستی از عوامل کلیدی موفقیت را برای پیاده سازی
    مدیریت دانش
     ارائه کرده اند که عبارتند از: رهبری،
    اندازه گیری عملکرد، خط مشی سازمانی، کسب و اشتراک دانش، ساختار
    سیستم های اطلاعاتی، الگوبرداری و آموزش(داونپورت و پرابست،
    2002). 

         انصاری و نوروز نژاد (2013) در
    راستای اولویت بندی شاخص های مدیریت دانش، در تحقیقی که در سازمان
    اوراق بهادار انجام دادند، با استفاده از روشTOPSISتاپسیس، 26زیر
    معیار را بر اساس شش معیار اصلی خلق دانش،اکتساب دانش، یادگیری
    سازمانی،به اشتراک گذاشتن دانش، بهره برداری از دانش و ذخیره سازی
    دانش  مورد بررسی قرار دادند. این معیارهای اصلی دربرگیرنده
    شاخص ها و  اهداف سازمان هستند که در راستای آن
    ها، مدیریت دانش پیاده سازی می شود.
    در این تحقیق زیر معیارهایی مانند کار تیمی، تداوم یادگیری و
    استفاده از افرادی که برای دانش سازمانی ارزش قائل هستند،
    بالاترین اولویت را به دست آوردند و  راه حل های قدیمی
    بازیابی اطلاعات،اجرای ایده های جدید و آشنایی کارکنان با
    اینترنت، کمترین اولویت را به دست آوردند(انصاری و نوروزنژاد،
    2013، 433-426). 

         محقر و همکاران(1391) در تحقیق
    خود در شرکت مکو یازده عامل را به عنوان عوامل
    موفقیت مدیریت دانش
     شناسایی و سپس به رتبه بندی این
    عوامل بر اساس روش گسترش عملکرد کیفیت فازی پرداخته اند. مدیریت
    منابع انسانی،حمایت و رهبری مدیریت و زیرساخت سازمانی بالاترین
    اولویت ها را به دست آورده اند(محقر و همکاران،
    1391).

         سعیدی  و
    همکاران(2012) عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت
    دانش
     را در قالب 33 زیر معیار، بر اساس چهار شاخص
    اصلی  جنبه استراتژیک، جنبه سازمانی، جنبه زیرساخت ها، جنبه
    اجتماعی و فرهنگی و جنبه سرمایه اجتماعی در شرکت بهنوش، با
    استفاده از تکنیک تاپسیس فازی رتبه بندی کرده است. در این تحقیق
    چشم انداز استراتژیک، تعهد مدیریت و دسترسی به دانش بالاترین رتبه
    ها را به دست آوردند. هدف اصلی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت
    بهنوش، بهبود اوضاع شرکت، در  پنج شاخص فوق بااستفاده از
    33زیرمعیار  است(سعیدی و همکاران، 2012،
    1341-1335).

         در پژوهش حاضر در ابتدا بر اساس
    مطالعات پیشین، زیر معیارهایی برای سنجش مقتضیات و
    وضعیت زیرساخت های موجود برای پیاده سازی مدیریت
    دانش
     تعریف می گردد و این زیر معیارها در قالب پنج
    معیار ظرفیت افراد و فرهنگ سازمان، ظرفیت چارچوب
    سازمان، ظرفیت مدیریت دانش، ظرفیت مدیریت
    تغییر و ظرفیت فناوری قرار می گیرند و بر اساس آن ها
    به بررسی وضعیت مقتضیات مدیریت
    دانش
     پرداخته خواهد شد. در ادامه زیر معیارهای
    سنجیده شده ، بر اساس میزان اهمیت و کاربرد آن ها در چرخه دانش
    اولویت بندی می شوند.

    فهرست

    فهرست مطالب

    چکیده 1

    فصل اول:کلیات تحقیق

    1-1- مقدمه.3

    1-2- بیان مسأله .5

    1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق .5

    1-4- اهداف تحقیق .6

    1-5- سوالات تحقیق.7

    1-6- فرضیه‏های تحقیق8

    1-7- قلمرو تحقیق9

    1-8- محدودیت های تحقیق9

    1-9- اصطلاحات.10

    فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه
    تحقیق

    2-1- مقدمه.14

    2-2- تاریخچه مدیریت دانش.15

    2-3- مفاهیم  مدیریت دانش.18

    2-4- انواع دانش.22

    2-5- ویژگی های دانش25

    2-6- منابع دانش.27

    2-7- تفاوت مدیریت داده،مدیریت اطلاعات و
    مدیریت دانش.27

    2-8- تعریف مدیریت دانش28

    2-9- کاربرد مدیریت دانش.30

    2-10- اصول مدیریت دانش.31

    2-11- روش های دانش آفرینی در سازمان33

    2-12- مزایای مدیریت دانش.34

    2-13- چرخه دانش35

    2-14- مقتضیات،زیر ساخت ها و عوامل موفقیت
    مدیریت دانش38

    2-15- معیارها و زیر معیارهای بررسی شده در تحقیقات
    پیشین38

    2-15-1- تحقیقات داخلی39

    2-15-2- تحقیقات خارجی40

    2-16- معیارها و زیر معیارهای مورد بررسی این
    تحقیق.41

    2-17- تحقیقات پیشین در زمینه اولویت بندی معیار ها و
    زیر معیارها.51

    2-18- انتخاب روش اولویت بندی زیر
    معیارها52

    2-18-1-تصمیم گیری چند معیاره52

    2-18-2- فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) .
    .58

    2-18-3- روش ویکور 58

    2-18-4- دلایل بهکارگیری روش ویکور در این
    تحقیق.59

    2-19- جمع بندی و نتیجه گیری 61

    فصل سوم: روش اجرای تحقیق

    3-1-مقدمه64

    3-2- جامعه آماری.64

    3-3- حجم نمونه.65

    3-4- مراحل و روش محاسبات تحقیق. 65

    3-4-1-  روش بررسی وضع موجود مقتضیات مدیریت
    دانش 67

    3-4-2- اولویت بندی  زیرمعیار
    ها.71

    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده
    ها

    4-1- مقدمه.82

    4-2- تجزیه و تحلیل داده های مرحله ارزیابی مقتضیات
    وجودی سازمان 83

    4-2-1- محاسبه روایی و پایایی83

    4-2-2- بررسی نرمال بودن متغیرها94

    4-2-3- انتخاب آزمون آماری95

    4-2-4- تحلیل های آماری مربوط به فرضیه
    اول97

    4-2-5- تحلیل های آماری مربوط به فرضیه
    دوم.101

    4-2-6- تحلیل های آماری مربوط به فرضیه
    سوم104

    4-2-7- تحلیل های آماری مربوط به فرضیه
    چهارم.109

    4-2-8- تحلیل های آماری مربوط به فرضیه
    پنجم.112

    4-2-9- نتایج تجزیه و تحلیل داده های مرحله ارزیابی
    مقتضیات وجودی سازمان.116

    4-3- تجزیه و تحلیل داده های مرحله اولویت بندی زیر
    معیار ها .117

    4-3-1- تعیین ماتریس وزن شاخص ها117

    4-3-2- بررسی سازگاری منطقی قضاوت
    ها.122

    4-3-3- اولویت بندی زیر معیارها با استفاده از روش
    ویکور125

    4-4- نتایج143

    فصل پنجم: نتیجه گیری و
    پیشنهادات

    5-1- مقدمه145

    5-2- نتایج حاصل از فرضیات.145

    5-3- نتایج حاصل از اولویت بندی.148

    5-4- تحلیل نتایج و روش پیشنهادی برای بهبود هر کدام
    از معیارها  151

    5-5- پیشنهاد برای تحقیقات آتی.153

    منابع و مآخذ154

    فهرست جداول

    جدول2-1- نخستین تلاشها در راستای مدیریت
    دانش.17

    جدول2-2-  خصوصیات داده،اطلاعات و
    دانش22

    جدول2-3-  مزایای کمی و کیفی مدیریت
    دانش.35

    جدول2-4- چرخه های مدیریت دانش از دیدگاه های
    مختلف.37

    جدول2-5- معیارهای های بررسی شده مدیریت دانش در
    تحقیقات صورت گرفته49

    جدول3-1-  CVI برای کل و معیار های
    پرسشنامه69

    جدول3-2- آلفای کرونباخ برای کل و معیار های
    پرسشنامه.70

    جدول3-3- طیف قبول و رد فرضیات.71

    جدول3-4-  ارزش گذاری شاخصها نسبت به
    هم73

    جدول3-5- متوسط شاخص سازگاری تصادفی.75

    جدول3-6- ارزش گذاری زیرمعیارها بر اساس شاخص ها نسبت
    به هم76

    جدول4-1  محاسبهCVR  و میانگین عددی قضاوت
    ها ی پرسشنامه عمومی86

    4-2- محاسبهCVR  و میانگین عددی قضاوت ها ی
    پرسشنامه تخصصی91

    جدول4-3-  CVI برای کل و معیار های
    پرسشنامه.93

    جدول4-4- آلفای کرونباخ برای کل و معیار های
    پرسشنامه94

    جدول4-5- نتایج بررسی نرمال بودن متغیرها (آزمون KS)
    .95

    جدول4-6- طیف قبول و رد فرضیات.96

    جدول4-7- آمار توصیفی ظرفیت افراد و فرهنگ
    سازمان97

    جدول4-8-  آزمون t-test در حالت دو دامنه برای
    فرضیه اول98

    جدول4-9- آزمون t-test در حالت یک دامنه برای فرضیه
    اول.99

    جدول4-10- آزمون فریدمن100

    جدول4-11- میانگین رتبه ها. 100

    جدول4-12- آمار توصیفی ظرفیت چارچوب
    سازمانی.101

    جدول4-13- آزمون t استیودنت در حالت دو
    دامنه102

    جدول4-14- آزمون t-test در حالت یک
    دامنه.103

    جدول4-15- آزمون فریدمن.104

    جدول4-16- میانگین رتبه ها. 104

    جدول4-17- آمار توصیفی ظرفیت مدیریت
    دانش106

    جدول4-18- آزمون t استیودنت.106

    جدول4-19- آزمون t-test در حالت یک
    دامنه.107

    جدول4-20- آزمون فریدمن.107

    جدول4-21- میانگین رتبه ها 108

    جدول4-22- آمار توصیفی ظرفیت مدیریت
    دانش.109

    جدول4-23- آزمون t استیودنت.110

    جدول4-24- آزمون t-test در حالت یک
    دامنه.110

    جدول4-25- آزمون فریدمن111

    جدول4-26- میانگین رتبه ها. 111

    جدول4-27- آمار توصیفی ظرفیت
    فناوری.113

    جدول4-28- آزمون t استیودنت113

    جدول4-29- آزمون t-test در حالت یک
    دامنه114

    جدول4-30- آزمون فریدمن114

    جدول4-31- میانگین رتبه ها. 115

    جدول4-32- نتایج نهایی مرحله ارزیابی مقتضیات وجودی
    سازمان.116

    جدول4-33- مقایسات زوجی معیارها118

    جدول4-34- مقایسات زوجی شاخص ها پس از محاسبه میانگین
    هندسی119

    جدول4-35- محاسبه جمع ستون ها.120

    جدول4-36- نرمالایز کردن وزن ها.121

    جدول4-37- متوسط سطری جدول مقایسات
    زوجی121

    جدول4-38-  متوسط سطری جدول مقایسات
    زوجی122

    جدول4-39- محاسبه ماتریس بردار مجموع
    وزنی123

    جدول4-40- ماتریس اولیه نظرات متخصصان.
    126

    جدول4-41- محاسبه میانگین هندسی نظرات و تشکیل ماتریس
    تصمیم گیری128

    جدول4-42- نرمال سازی ماتریس تصمیم
    گیری130

    جدول4-43- ماتریس وزن معیارها 132   
                     
                 
      

    جدول4-44- تعیین بهترین و بدترین مقدار از میان
    مقادیر موجود برای هر شاخص133

    جدول4-45- مربوط به محاسبه مقادیر S   و R
    .  135

     جدول4-46- مقادیر S   و R . 
    136

    جدول4-47-  محاسبه مقدار Q و مشخص کردن شماره
    اولویت ها  138

    جدول4-48- ترتیب اولویت بر اساسS،RوQ 
     .140

    جدول4-49- اولویت بندی نهایی زیرمعیارها بر اساسS، Rو
    Q  142

    جدول5-1- وضع موجود و ترتیب اولویت زیر معیارها
    149

    فهرست اشکال و نمودارها

    شکل 2-1- روابط داده، دانش و
    اطلاعات.18

    شکل2-2- معیارهای اصلی مورد بررسی در
    تحقیق42

    شکل2-3- مدل های MADM با توجه به طبقه بندی جبرانی و
    غیرجبرانی55

    شکل 2-4- انواع روش های MADMاز نظر
    کاربرد57

    شکل2-5- مدل مفهومی تحقیق.62

    شکل3-1- روند عملیاتی تحقیق66

    شکل4-1- رتبه بندی زیر معیارهای ظرفیت افراد و فرهنگ
    سازمان 100

    شکل4-2- رتبه بندی زیر معیارهای ظرفیت چارچوب
    سازمانی.105

    شکل4-3- رتبه بندی زیر معیارهای ظرفیت مدیریت
    تغییر.108

    شکل4-4- رتبه بندی زیر معیارهای ظرفیت مدیریت
    دانش112

    شکل4-5- رتبه بندی زیر معیارهای ظرفیت
    فناوری115

    قیمت فایل فقط 145,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت
    دانش
    ,
    پایان نامه مدیریت دانش
    ,
    عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت دانش
    ,
    پایان نامه ارزیابی مقتضیات جهت استقرار مدیریت دانش
    ,

    استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی
    ,
    پایان نامه زیرساختهای لازم جهت استقرار مدیریت دانش
    ,

    عوامل کلیدی موفقیت برای پیاده سازی مدیریت دانش
    ,
    پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

طرح آماده ون یکاد برای آرتکم و اتوکد

مرکز دانلود فایل نگارا | طرح آماده ون یکاد برای آرتکم و اتوکد

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید